جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۵:۲۷

توافق هند و ژاپن برای تاسیس شرکت مشترک

باشگاه خبری فراساحل: کشتیرانی K Line ژاپن - پانزدهمین شرکت کشتیرانی دنیا- در هند شرکت جدید راه‌اندازی  کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، کشتیرانی K Line ژاپن، شرکت خدمات کشتیرانی J. M. Baxi & Co هند و شرکت  Nitto  Total Logistics ژاپن برای ایجاد یک شرکت جدید مدیریت کارگو در هند به توافق رسیدند. یکی از مقامات شرکت کشتیرانی K Line با اعلام این خبر گفت: این شرکت جدید موسوم به  Nitto Baxi Private Limited در هند از طریق یک سرمایه‌گذاری مشترک بین کشتیرانی K Line ژاپن،  J,M,Baxi &co وNitto Total Logistic  و با سرمایه‌گذاری اولیه 14.867 دلار راه‌اندازی  شده است.


این گزارش ادامه داد: براساس توافقات صورت گرفته، K Line ، Nitto Total Logistics  و J. M. Baxi & Co  به ترتیب 10 ،40 و 50 درصد در این سرمایه‌گذاری مشترک سهم دارند. مدیرعامل کشتیرانی K Line ژاپن دراین باره گفت: این انتظار می‌رود که شرکت جدید Nitto Baxi Private Limited سرویس‌دهی مدیریت کارگوی کارآمدتر و امن‌تر را فراهم کند. شایان ذکر است: ناوگان کشتیرانی K Line تعداد 550 فروند شناور را در اختیار دارد که ازاین مجموع 369 شناور برای حمل فله، 68 فروند برای کانتینر، 48 شناور برای حمل انرژی و 65 فروند شناور برای کارگوی با سایز بیش از حد مجاز مورد استفاده قرار می‌گیرند.



  کد خبر : 2268
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :